Service-
management


Ontdek de slimme IT-servicemanagement-oplossingen van Micro Focus.

Hero - 2.png

Servicemanagement is cruciaal


Het leveren van goede service is binnen organisaties steeds belangrijker. Er is een groeiende vraag naar meer diensten en een grotere verscheidenheid aan apparaten en applicaties. Tegelijkertijd is meer snelheid en flexibiliteit vereist. Een uitdaging voor veel organisaties. Hoe ontlast je jouw medewerkers, verlaag je kosten en vereenvoudig je service-aanvragen via servicedesk? Het antwoord: door serviceverzoeken slim te managen. 

 

Servicemanagement is geen bijzaak, maar een wezenlijk onderdeel van jouw organisatie. Met slimmer servicemanagement zorg je voor meer efficiëntie. Of het nu gaat om IT-support die tickets snel wil afhandelen, of HR die aanvragen vanuit medewerkers soepel wil laten verlopen. Alles begint bij een slimme selfservice-portal. Waar je alle vragen samenbrengt, en ze het liefst beantwoordt voor ze gesteld zijn. Digitaliseer processen, automatiseer acties en geef veranderingen een plek. Benieuwd hoe je deze digitale transformatie inzet?

Service Management 
Automation X (SMAX)

 

Service Management Automation X (SMAX) is een moderne, gebruiksvriendelijke servicemanagement-oplossing in de private of public cloud. Het is een intuïtieve, persoonlijke en snelle selfservice-oplossing. Dankzij ML en AI kan iedere medewerker productiever, kostenefficiënter en oplossingsgericht werken. SMAX is geïntegreerd in jouw hele organisatie. Het werkt voor jouw IT-support, maar is bijvoorbeeld ook in te zetten om HR-gerelateerde vragen en verzoeken efficiënt af te handelen. 

 

SMAX zorgt voor coördinatie en controle vanuit het management en eenvoudige informatievoorziening voor medewerkers. Door Predictive Analytics houd je de vinger aan de pols. Dankzij geautomatiseerde change management en codeloze configuratie boek je ook direct vooruitgang.

shutterstock_1702602877.jpg

Belangrijke voordelen van SMAX
 

  • Ontlast servicedesk-medewerkers met selfservice en snelle ticket-afhandeling
  • Versimpel de servicedesk met een gebruiksvriendelijke en persoonlijke portal
  • Verlaag ITSM-kosten door een geïntegreerde alles-in-één-oplossing
  • Voer aanpassingen eenvoudig door met codeloze configuratie
  • Geautomatiseerde change – en incident management-processen, gebaseerd op AI/ML-analyse
  • Beheer jouw IT-assets in een gebruiksvriendelijke omgeving

Slim IT Asset Management

Slim beheer van al je IT-assets met SMAX optimaliseert je IT-investeringen.

  • Beheer hardware en fysieke assets
  • Beheer softwarekosten en licenties
  • Asset-portfoliomanagement
  • Versnel inkoopprocessen
  • Financieel overzicht van elke asset
  • Beheer vendoren en contracten
shutterstock_1513102280 (1).jpg

Meer dan servicemanagement alleen


Naast SMAX biedt Micro Focus tal van andere diensten die jouw servicemanagement slimmer maken. Samen vormt het een totaaloplossing. Onze service management-oplossingen gaan voorbij aan de beperkingen van andere ESM- en ITSM-tools. Verbonden, geautomatiseerd en geïnformeerd – dankzij Machine Learning – voor elke medewerker. Ontdek ons complete servicemanagement-portfolio.

slimmerservicemanagement_dc23323745.png.jpg

Meer weten? 
Ontvang advies op maat


Micro Focus ondersteunt jou in alle facetten van IT-servicemanagement. Onze oplossingen geven je optimaal overzicht, volledig geïntegreerd in jouw organisatie. Dankzij codeloze configuratie zet je veranderingen razendsnel live. Wij kunnen jou helpen om de bedrijfsprocessen en software binnen jouw organisatie slimmer in te richten, of dat nu in IT-support, HR of Facility Management is. 

Meer weten over de mogelijkheden van slimmer IT-servicemanagement? Neem contact met ons op. Eén van onze experts belt je zo snel mogelijk terug.

Van Deventerlaan 31-51 
3528 AE Utrecht 

M: contact-nl@microfocus.com 
T: +31 (0)30 808 2600

Social Media

Copyright © Micro Focus 2023

Privacy Policy