Start met Enterprise Service Management in 8 stappen

Whitepaper

Dit whitepaper legt je in 8 stappen uit hoe je start met Enterprise Service Management.

Nu er voldoende vendoren zijn om uit te kiezen, is de tijd aangebroken om met Enterprise Service Management (ESM) aan de slag te gaan. Charles Betz, die The Forrester Wave for Enterprise Service Management schreef, stelt dat ESM-producten tegenwoordig goed samenwerken en gemakkelijker in gebruik zijn. Koppel de grote keuzevrijheid aan de mogelijkheden van AI, automatisering en Machine Learning en de potentie van ESM is enorm. Jouw business kan er geld mee besparen, maar je ondersteunt klanten en werknemers tegelijkertijd met meer responsiveness en efficiëntie.

Uit een EMA-onderzoek uit 2019 bleek dat 87 procent van de organisaties al bezig was met ESM. Dat betekent dat de concurrentie waarschijnlijk al gebruikmaakt van de voordelen van ESM: meer klanttevredenheid, schaalbare efficiëntie en verbeteringen in productiviteit.

Dit whitepaper helpt om de beste oplossing voor jouw organisatie te vinden. In 8 stappen leggen we je uit hoe je start met Enterprise Service Management. Vul het formulier in en ontvang de whitepaper in je mail.

Vul in en ontvang de download