Service Management

Ontdek de slimme service management-oplossingen van Micro Focus.

Service management is cruciaal

Het leveren van goede service is binnen organisaties steeds belangrijker. Er is een groeiende vraag naar meer diensten en een grotere verscheidenheid aan apparaten en applicaties. Tegelijkertijd is meer snelheid en flexibiliteit vereist. Een uitdaging voor veel organisaties. Hoe ontlast je jouw medewerkers, verlaag je kosten en vereenvoudig je service-aanvragen via servicedesk? Het antwoord: door serviceverzoeken slim te managen.

Service management is geen bijzaak, maar een wezenlijk onderdeel van jouw organisatie. Met slimmer service management zorg je voor meer efficiëntie. Of het nu gaat om IT-support die tickets snel wil afhandelen, of HR die aanvragen vanuit medewerkers soepel wil laten verlopen. Alles begint bij een slimme selfservice-portal. Waar je alle vragen samenbrengt, en ze het liefst beantwoord voor ze gesteld zijn. Digitaliseer processen, automatiseer acties en geef veranderingen een plek. Benieuwd hoe je deze digitale transformatie inzet? Lees er alles over in onze resources.

Service management is cruciaal

Service Management Automation X

Service Management Automation X (SMAX) is een moderne, gebruiksvriendelijke servicemanagement-oplossing in de private of public cloud. Het is een intuïtieve, persoonlijke en snelle selfservice-oplossing. Dankzij ML en AI kan iedere medewerker productiever, kostenefficiënter en oplossingsgericht werken. SMAX is geïntegreerd in jouw hele organisatie. Het werkt voor jouw IT-support, maar is bijvoorbeeld ook in te zetten om HR-gerelateerde vragen en verzoeken efficiënt af te handelen.

SMAX zorgt voor coördinatie en controle vanuit het management en eenvoudige informatievoorziening voor medewerkers. Door Predictive Analytics houd je de vinger aan de pols. Dankzij geautomatiseerde change management en codeloze configuratie boek je ook direct vooruitgang.

Belangrijke voordelen van SMAX

  • Ontlast servicedesk-medewerkers met selfservice en snelle ticket-afhandeling
  • Versimpel de servicedesk met een gebruiksvriendelijke en persoonlijke portal
  • Verlaag ITSM-kosten door een geïntegreerde alles-in-één-oplossing
  • Voer aanpassingen eenvoudig door met codeloze configuratie
  • Geautomatiseerde change – en incident management-processen, gebaseerd op AI/ML-analyse
  • Beheer jouw IT-assets in een gebruiksvriendelijke omgeving
Belangrijke voordelen van SMAX

Meer dan servicemanagement alleen

Naast SMAX biedt Micro Focus tal van andere diensten die jouw service management slimmer maken. Samen vormt het een totaaloplossing. Onze service management-oplossingen gaan voorbij aan de beperkingen van andere ESM- en ITSM-tools.

Verbonden, geautomatiseerd en geïnformeerd - dankzij Machine Learning - voor elke medewerker.

Ontdek ons complete service management-portfolio.