Slim IT-service management met SMAX

Los alle uitdagingen van IT-servicemanagement op met de ITSM-tool van Micro Focus: aangedreven door AI en machine learning.

Slim IT-servicemanagement met SMAX

Los alle uitdagingen van IT-servicemanagement op met de ITSM-tool van Micro Focus: aangedreven door AI en machine learning.

IT-servicemanagement van Micro Focus in het kort:

Ontlast servicedesk-agents

Verhoog de productiviteit van medewerkers. Dankzij machine learning en automatisering los je issues sneller op, voer je diensten sneller uit en creëer je nieuwe services. LEES MEER

Verlaag kosten van IT

Breng je TCO omlaag: verminder het maatwerk en de middelen om jouw servicedesk te updaten en te beheren. On-premise, of in de cloud. LEES MEER

Vereenvoudig servicedesk-gebruik

Houd medewerkers tevreden en laat ze gemakkelijk en sneller werken. Met de optimale klantervaring die ze verwachten: achter hun bureau en onderweg. LEES MEER

Omarm flexibel en wendbaar ITSM

Lever geautomatiseerde services razendsnel af, met meetbare uitkomsten. Zorg voor een superieure gebruikerservaring en versnel de verbetering van bedrijfsprocessen. LEES MEER

Beheer IT-assets

Beheer jouw middelen optimaal over de gehele levensduur, zonder extra kosten. Profiteer van de moderne gebruikerservaring van SMAX. Verzeker je van optimale IT-investeringen en compliance. LEES MEER

Breid servicemanagement uit

Benut ITSM-mogelijkheden en -werkwijzen voor HR, facilities, financieel en andere bedrijfsfuncties en verbeter hun performance, service en resultaten.  LEES MEER

Ontlast servicedesk-agents

  • Zorg dat jouw servicedesk-agents efficiënter werken en minder bezig zijn met repetitieve taken. Kom SLA’s na en voldoe aan verwachtingen op het gebied van tijd en kwaliteit.
  • Door live support, smart ticket-automatisering en routing krijg je snelle oplossingen en schaalbare ondersteuning.
  • Ontdek nieuwe mogelijkheden voor automatisering en voorkom terugkerende incidenten. Voer wijzigingen sneller uit met analytics en intelligent kennismanagement.

Verlaag de kosten van ITSM

  • Verhoog jouw ‘time-to-value’ met geautomatiseerde processen, workflows en taken gebaseerd op out-of-the-box praktijken. Bouw je eigen apps met codeloze configuratie.
  • Sneller up-and-running en moeiteloze upgrades, zonder het gemak van user-defined configuratie te verliezen.
  • “Run” je servicedesk on-premise, als SaaS of in de cloud met AWS, Microsoft Azure en Google Cloud.

Vereenvoudig servicedesk-gebruik

  • Maak het gemakkelijker voor medewerkers om support te krijgen, dankzij een service-catalogus met intuïtieve, gepersonaliseerde, selfservice zonder wachttijd. Aangestuurd door machine learning.
  • Rust medewerkers uit met een geïntegreerde zoekfunctie, mobiele mogelijkheden en social collaboration.
  • Een virtual agent verbetert de ervaring op PC en mobiel, met live chat en on-the-fly 24×7 vertalingen.

Omarm flexibele en wendbare ITSM

  • Voeg waarde toe voor de organisatie door werk eenvoudiger te maken en kosten te verlagen. Met out-of-the-box best practices van ITIL zet je servicemanagement functioneel in.
  • Zorg voor duidelijk gedefinieerde en beheersbare IT-processen, waaronder incident-management, problem-management, change-management, kennismanagement en service-assets-management.

Beheer IT Assets

  • Beheer de levensduur van IT-assets met Asset Management: beheer de voorraad, contracten, leveranciers, inkoop en software (SAM).
  • Houd inkoop en voorraad in de gaten: neem IT-componenten weg, meet de-prestaties van de leveranciers, schaf IT-componenten geautomatiseerd aan en maximaliseer de waarde van IT-investeringen.
  • Optimaliseer software-licenties, neem compliance-risico’s weg en verlaag onderhoudskosten.

Klik op de afbeelding voor een screenshot van de applicatie

Breid IT-servicemanagement uit

  • Breid de voordelen van IT-servicemanagement uit naar bedrijfsfuncties met enterprise servicemanagement (ESM).
  • Automatiseer business-services met één enkele oplossing voor ITSM, ITAM en ESM en verminder complexiteit, verbeter efficiëntie en bied een consistente gebruikservaring voor iedereen.
  • Bouw je eigen of gebruik doelgerichte apps voor bedrijfsonderdelen voor een betere, snellere en goedkopere backoffice-operatie.